2017. március 1., szerda

I've got your name written here in a rose tattoo...

A március a tavasz kezdete, a tavasz pedig az újjáéledés, az új kezdetek időszaka. Ehhez méltón úgy döntöttem, bővítem picinyke blogocskámat, ami ugyan még igazán gyerekcipőben jár, de hát mikor, ha nem most? A könyvmoly mellett grafikus is vagyok (meg még sok más is, de erről majd később), de sosem lett a hivatásom, mert többre tartom a klasszikus technikákat, mint a számítógépes szerkesztést. Kézzel való firkálgatásokból meg igen nehéz megélni. A szívem egy kis szeletkéje ugyanakkor mindig is a grafikáé marad, ezért döntöttem amellett, hogy minden hónap végén összegyűjtöm, miket rajzolgattam. Tudjátok, ez is én vagyok.

Igaz, március elseje van, legyen ez a február zárása, egy kis ízelítő :) 
Az ötletet nem én találtam ki, de száz százalékban szabadkézi rajz. Egy kis 2B-s grafit, egy kis tűfilc, és sok türelem. Na meg egy jó film. Az elengedhetetlen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése